fant

Som en del av lanseringen av Fanta Instamix, som nu finns ute i butik, trollar Brynolf & Ljung med Fanta Instamix framför ögonen på kända YouTubers i kampanjen ”Mix it up! med Brynolf & Ljung”.

Se klippen nedan:

Den svenska trolleriduon Peter Brynolf och Jonas Ljung, mer kända som Brynolf & Ljung, slog igenom 2009 när de tog silver i trolleri-VM och var en av finalisterna i tv-programmet Talang.

Den som är sugen på att själv trolla kan klicka sig in HÄR, där det finns en tutorial på ett trolleritrick med en Fanta-flaska. Här utmanar Brynolf & Ljung konsumenterna att själva försöka sig på tricket och ladda upp det på Instagram med #minfanta. Den som gör tricket bäst vinner ett år med Fanta.

– Hela konceptet med Fanta Instamix grundas på lekfullhet, djärvhet och kreativitet, precis som trolleri. Förutom att våra konsumenter nu kan mixa sin Fanta efter smak, ger Brynolf & Ljung dem också möjlighet att själva utföra trollkonster, säger Björn Lindblad, varumärkeschef på Coca-Cola AB.

DELA
Petter Axell
Högskoleutbildad copywriter och självutnämnd mästerskribent. En #brakille med alldeles för många bilder utan tröja på sin Instagram @petteraxell

LÄMNA ETT SVAR

Skriv kommentar!
Ange namn