q1

Ett brinnande intresse för fiske ledde Bobo Wallmansson till att starta street -och vildmarksmärket Double W. Ett funktionellt och stilrent märke som passar lika bra ute i naturen som inne i stan.

Målgruppen? Medvetna tjejer och killar som vill ha tåliga kläder för schyssta priser. Hur gör man det tänker ni? Jo, Bobo säljer direkt till konsumenterna för att kunna hålla sina bra priset men ändå behålla kvalitén och ge en lyxig känsla.

Det känns nytt och fräscht och att Bobo faktiskt gör något han älskar och kan. Han har jobbat som både inköpare och designer för herrkläder och accessoarer på familjeföretaget Svea i många år, och har även varit med och byggt upp och drivit deras webshop under nästan 7 år.

Erfarenhet inom design, inköp, e-handel och hans brinnande intresse för fiske fick honom att se en lucka i utbudet och kände att det fanns en möjlighet att få göra något som han kan och älskar.

Ta er en titt på hans kläderna och beställ HÄR samt kika in Facebooksidan för mer information.

q3

q2

Btw, Wallmansson är även konstnär och har själv målat nedan:

W

 

 

DELA
Till utseendet ingen svärmorsdröm, men ett hjärta av guld och förkärlek till hiphop och snus. Christian Norgren vet vad du ska lyssna på.

LÄMNA ETT SVAR

Skriv kommentar!
Ange namn