tom

TOMMY HILFIGER INTRODUCERAR TAILORED-KAMPANJEN FÖR VÅREN 2017 TILLSAMMANS MED GLOBALA VARUMÄRKESAMBASSADÖREN RAFAEL NADAL.

Tommy Hilfiger tillkännager att den internationella tennisstjärnan Rafael Nadal fortsätter att representera varumärket under våren 2017 och kommer att synas i kampanjen Tommy Hilfiger Tailored SS17. Kampanjen innehåller THFLEX, en kapselkollektion bestående av kostymer som inspirerats av Nadal, vilken har designats för den aktiva och högpresterande livsstilen och är anpassad för den moderna mannen.

Kollektionerna Tommy Hilfiger Tailored och THFLEX Rafael Nadal Edition finns tillgängliga i Tommy Hilfiger butiker världen över, hos utvalda återförsäljare och på tommy.com

– We are honored that Nadal continues to partner with our brand. He is an amazing athlete and the THFLEX suits perfectly reflect his modern and effortless approach to style. We have a long history of celebrating sport and blending athletic influences into our designs and Nadal perfectly reflects the values of our brand: He is a fantastic sportsman with an optimistic attitude and passion for what he does, säger Tommy Hilfiger.

Kampanjen är fotograferad av Mikael Jansson i Palm Springs, Kalifornien, och innehåller THFLEX-kollektionen med tre innovativa kostymer som är utformade för att ge en sofistikerad look som utstrålar ledighet och komfort. ”The Performance Suit”, ”Ultra-Light Suit” och ”Travel Suit” är alla tillverkade av premiumtyger, vilka är konstruerade för att möjliggöra rörelse. För denna säsongen har Tommy Hilfiger samarbetat med Woolmark, branschens främsta gällande ullproduktion, för att skapa en limiterad kollektion.

 

DELA
Världens bästa redaktion.

LÄMNA ETT SVAR

Skriv kommentar!
Ange namn