face

Ansiktet (Erik Nordström och Herbert Munkhammar) slog igenom 2011 med debutsingeln ”X”, deras humoristiska och medryckande R’n’B gjorde dem till ett av landets mest streamade artister. Fyra år, ett flertal hits och en fullängdare senare är de återigen aktuella med albumet ”Tusen Nålar” som kommer ut den 12 maj.

Nu är de även en del av Velour by Nostalgi vårkampanj Creative Minds -en serie porträtt av drivna personligheter inom en bredd av gebit som är spännande och driver utvecklingen framåt samt inspirerar till att göra kläder ”för mannen i tiden”, välklätt och hållbart.

Tidigare år har man valt att lyfta fram bland andra Ruben Östlund, José Gonzalez och Kristoffer Triumf.

– Velour står för välklätt mode med en tydlig idé kring hållbarhet. Vi gick igång på den kombinationen, säger Ansiktet.

DELA
Världens bästa redaktion.

LÄMNA ETT SVAR

Skriv kommentar!
Ange namn